Blogg.se har inte funkat

Sorry för jag inte bloggat, men blogg.se har hatat mig i snart två dagar känns det som! Fuuuuuuuck yooooouuuu blogg.se!
 
Iallafall, idag har jag varit i vällingby och fikat på waynes för typ femte gången (asså jag är helt seriös) den här veckan och det är inte ens är lördag... HAHA beroende. Man vet att man varit på waynes liiiiite för mycket när chrille komenterar kladdkakan "den smakar lite godare idag än dom tidigare gångerna i veckan"... Haha, ja sånna är vi, mys sökande freak HAHA. Imorron ska vi ha kräftskiva bara vi tre också, hahaha. Men det är en annan fest imorron som alice skulle gå på, men såklart dissade hon den för chrille och mig :') Fast chrille och jag hade ändå tänkt gå på den, men kräftskiva är ju typ tre hundra gånger mysigare än en fest man inte känner någon på! Och jag är typ cp glad för en annan sak också, jag har hittat jätte många bra skolor i närheten av mig, och jag funderar ju på att byta. Men jag kom överens med mina brudar att jag skulle ge kunskapsskolan, där jag går nu, en termin till och se hur det går! Sen om det verkligen inte går bra ska jag byta.
 
 
Två bilder från dagen, när vi fikade och när jag trotsa regnet (eller aa, trotsa och trotsa jag älskar ju regn haha) och gick ut med dah dogggggyyyyy! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback