Jag ligger och väntar på att bli medvetslös..?

Jag kan inte sova... Eller jag har inte försökt sova direkt. Jag tycker det är så jävla tråkigt att sova! Bara ligga rakt upp och ner och inte göra någonting. Förut var stunden presis innan man skulle sova mer eller mindre helig för mig, haha. Jag tog en kopp te (jag gillade inte ens te,men te är så mysfaktor så det fick bli te ändå haha), tog datan, en tidning eller bara satt och tänkte. Ja tror på riktigt jag har fått ADHD eller något nu, haha! Jag kan inte sitta och inte göra någonting, måste alltid ha underhållning. Så att försöka somna är ju jätte tråkigt! Bara ligga helt stilla och vänta på att man ska bli medvetslös? Ni hör ju hur sjukt det låter...

Och nu skulle jag ta en söt bild att lägga upp också, men eftersom det e mörkt i mitt rum tog jag blixten och nu är jag blind... Livet leker people! Ni får en bild från idag istället. Mihi jag och min homie, bror, bajskorv, babe, bebis och alla andra braiga ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback