Men asså tja

Long time no se babes. Hela sommarlovet har gått och jag har inte uppdaterad bloggen... oupsiiii! Nejmen sommarn var grym! Språkresan till England i tre veckor var det roligaste jag någonsin gjort! As sköna människor och helt okej väder... Första veckan var vädret hemskt och det sög ju. Andra veckan var det lite toll och från... Sista veckan var det sol nästan varje dag! Fast jag badade bara en gång, sista natten... HAHA klockan var väll runt 1 på natten och jag kom på att jag inte badat! Så det var bara att tvinga med alla och bada med mig! Presis innan jag badade kom det typ 30 spanjorer från INGENSTANS och hoppade i vattnet från piren ( som var 10 meter hög)! HAHA fatta om vi blev chockade?! Har världens roligaste film (eller asså okej.. kanske inte världens höhö) när dom hoppar i och vi bah "WHAAAAT vad händer?!" hahahaha! Kanske laddar upp den här...? Fast asså jag skriker som fan på den och var skit flummig och sååååååå, så vi säger lite (jätte) konstiga grejer på videon HAHA! Men äh vaffan, laddar nog upp den för att jag är så jävla snäll och braaa! Mihi!
 
 
Lite instagram bilder från dom senaste två månaderna... SAKNAR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback