SVÅRT VAL

ÅÅÅÅÅHHH jag får panik, på riktigt! Jag vill byta skola för jag hatar min skola. Jag trivs VERKLIGEN inte! Jag trivs inte med skolarbetet, jag trivs inte med lärarna, jag trivs inte med omgivningen, jag trivs inte med eleverna... Eller jo, jag trivs med min klass! Dom e sköna men inga andra elever! Det enda som får mig att stanna är Alice och Chrille. Dom e mina safety blankets. Jag blir jätte obekväm när dom inte är med i "skolmiljöer". Dom betyder jätte jätte jätte för mig och dom vet verkligen allt! Den här våren har varit skit för mig, hänt jätte mycket och dom e dom enda som funnits med hela vägen och stöttat och så. Och att inte få träffa dom varje dag gör mig jätte ledsen, stressad, rädd, arg och mycket mer! För dom har så jävla mycket fotboll och sånt, så vi kommer inte kunna ses så många dar i veckan... Om jag inte stormar deras hus förstås... Kommer nog hända faktisk! Och andra anledningar till varför jag inte vågar byta är för att jag är rädd att jag inte passar in och sånt, normal shiet u know... Nejmen nu ska jag sova! Måste ställa vecka klocka för jag har planerat att fika med två personer imorrooooon! Två olika fikor asså, så det blir dubbel fika för mig haha! Jag bara fikar heeela tiden känns det som! Men har kompisar som bor på östermalm, andra ställen i stan, saltis, bromma, hässelby, sollentuna... Okej, jag bor 5 meter från hässelby men jag fikar ändå med henne för jag viiiiiiiill!!!
 
En bild från i sommras när jag gick på WILL.I.AM !! Vi dansa så vi fick fett med träningsverk dan efter HAHA så jävla värt det asså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback