ÅNEJ HAN HAR HÅL I LÄPPEN HAN KOMMER DÖDA MIG

Jaha, vad tycker vi egentligen om att rita permanenta sträck på kroppen och ta hål i kroppen med en nål? Jag tycker det är JÄTTE  fint - i lagom mängd. Att pierca ögonbrynen har jag aldrig fattat. Enligt mig är det ganska fult faktiskt! Jag får alltid känslan att dom med piercade ögonbryn är antingen kriminella eller emo, och när man tänker efter så... Varför egentligen? "ÅH JÄVLAR HAN HAR ETT HÅL MED EN SILVER RING I ÖGONBRYNET HAN KOMMER MÖRDA MIG HAN E EN REBEEEEELL". Det är bara en silver ring, chilla bruuuuuden.

Jag har inte något att säga med detta, haha! Jag kände bara att jag behövde säga att dom som har mycket tatueringar som ser farliga ut (HAHA) och piercingar kommer döda dig så STAY DAH FUCK AWAY FROM THE MADNESS! Det låter som om jag heter ulla-britt karlsson, 67 år, hatar människor med tatueringar och piercingar. NEJ DÅ, som sagt - lagom skare va! Jag älskar verkligen små tatueringar som betyder skit mycket eller ett citat, ska lätt tatuera mig så fort jag fyller 18! Och pierca naveln, och kanske under läppen... hmm....

   

Trackback