Damp eller jag menar glad

Heeeej! Idag har jag varit dampig, eller nej förlåt jag menar glad hela dagen! HAHA. Har varit skiiiit flummig hela dagen, och "stört alla i min omgivning" enligt en viss stel lärare *host Patrik host*. Jag var jätte GLAD och skrattade och pratade och han bah "Hanna tagga ner människorna du pratar med tycker du e jobbig och irriterande" och då blev jag skit sur och bah "amen du e inte min kompis och vi brukar inte prata så låt mig va" typ HAHA. Sen var jag sur i några minuter men sen blev jag glad igen. Elin frågade om Patrik hatade mig (hon satt bredvid när han förklarade för mig att jag hade damp) och svaret är: dunno, men han tror han är min pappa och kan bestämma över mig och tror han känner mig, och han tror jag är deprimerad och har ångest HAHAHA jag vette fan varför. Så han särbehandlar mig och smörar för att jag inte ska byta skola och försöker ha deeptalk med mig så fort jag säger att jag hatar min skola. Och om du smörar för mig är du en mes, och jag bara går rakt över mesar. Orkar inte med folk som inte vågar säga vad dom egentligen tycker och säger saker som låter bra i andras öron. Falskt och mesigt. USCH! Men Jaa..... Det var allt för mig ikväll, haha. Sorry för sämsta uppdateringen idag, men har varit upptagen med att inte vara upptagen . Har varit ute och sprungit idag också! Tänker inte säga hur långt jag sprang för ni kommer skratta, jag skrattar till och med åt mig själv HAHA. Men det gick ganska bra för att vara mig.

Nu, sova, godnatt! FAN VAD FUL BILD FÖRRESTEN.


Kommentarer
Postat av: Emma Backlund

Du kanske inte läser min blogg men vill du göra det roligt under frågestunden? Ställa vilka frågor som helst, hur konstiga och onormala dom kan vara? Klicka här: http://vildflicka.blogg.se/2012/september/fragestund.html#comment och gör frågestunden till en rolig stund.
Om du tar detta som reklam eller inte gillar såna här kommentarer, förlåt, och ha en fortsatt trevlig dag! :) Kram

2012-09-18 @ 18:49:14
URL: http://vildflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback