Hallååååå världen!

Hej hej hej! Någon mer än jag som är taggad på en ny vecka? Ny vecka, nya tag eller hur var det? Just nu sitter jag i skolan och planerar veckan, BLÄ vad mycket jag har att göra den här veckan. Vill gå hem och gömma mig under täcket eller något... Eller åka till mitt landställe och Chilla där, eller THAILAND. Var så jävla läge sen jag var där, två år sen fan. Har varit där tre gånger, like a sweeeede. Så jävla skönt att ligga där under en Palm och sola. Fast en gång när jag och min familj låg och drack lite frukt drinkar på fyra solstolar vid stranden under en Palm så ramlade det ner en stor orm från palmen på mamma... Mindre lyckat men fortfarande - PALM. SOL. BADA I HAVET. Det KAN inte gå dålig hur många ormar som än ramlar ner på en. Nej nu ska jag fortsätta stressa, Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback