Hjäääääälp mig!

Har världens jävla blogg torka! Har inga ideer, och att jag inte kan se min statestik gör ju inte saken roligare... Har mailat Blogg.se för typ en vecka sen, men har inte fått något svar?! Kanske ska byta blogg...? Eller det kanske är mitt konto som är fucked up och inte bloggen? Känns väldigt onödigt att byta blogg och hålla på och flytta över allt arkiv och sånt (för jag vill gärna ha kvar mitt arkiv) om det är mitt kontos fel... ÅÅÅÅÅÅH ni skulle vara skiiiiiiit gölliga om ni kan trycka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! Det är en länk (och inte något virus HAHA) till en blogg jag gjorde för två sekunder sen, www.hannaelmstedts.blogg.se, och om alla mina läsare klickar in där kan jag ju kolla om statistiken funkar där?! Gud, jag måste ju bara vara världens smartaste människa? Haha, fast nä.
 
Nejmen på riktigt, SNÄLLA klicka på länken... Annars missar ni ju mitt inlägg jag har skrivit där...? Och JAG LOVAR ER, ni vill inte missa det inlägget asså! Jag typ garvade ihjäl/skämdes ihjäl när jag skrev/la in bilden i inlägget HAHAHA.
 
 
Förresten, hittade en bild på en gammal design jag hade förra hösten... Älskar färgen! Älskar texten i headern också, men fan vilken dålig bild HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback