I don't care i love it

Har inte hunnit blogga så mycket eftersom jag har agerat sjuksköterska åt mina hundar som är magsjuka... ÅÅÅÅÅH så mysigt! Verkligen... det var hemsk. Jag e traumatiserad för livet.
 
Egentligen borde jag sova nu, för jag sov skit dåligt förra natten, men jag kan inteeee! Jag kan aldrig somna för ens klockan är 12. Lite störande, blir så jävla trött på dagarna haha. Men iallafall, imorron ska jag äta värsta super frukosten! Typ som min mellis idag. Vill ha energi vafan haha! Suger på att äta frukost... Speciellt på vardagar! Sminkar mig alltid så jävla långsamt... Är värsta fjollan när det kommer till smink! Smink är typ heligt för mig HAHA sök hjälp vafan :D
 
Lite bilder på mitt smink och min designer nalle. HAHA, har inte så mycket märkes kläder men jag har iallafall en märkes nalle? Wtf? Visste inte ens att det fanns förens jag fick en. Nejmen jag gillart, låt mig vara en tönt som har en nalle bland sminket om jag vill det liksom? Haha puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback