Jag är döende

Idag blev jag hemskickad från skolan eftersom jag var döende! Jag hade fått röda prickar över hela magen så min sjuksyster drogade ner mig med fem piller som jag inte har någon aning om vad det var och sen blev jag vääääldigt glad och hypad, men då var jag tydligen tvungen att gå hem från skolan sa hon?! Jaha, hade nästan inte ätit någon så jag åkte hem till mormor och morfar och åt med dom. Och tänkte lite på vad det ska stå i mina farväl brev när jag dör så småning om! Fast prickarna är borta så jag kanske inte kommer dö... Men jag var ju döende ett tag där! Men aaa.... Kom hem för ett tag sedan och sitter och dricker en kanel latte och har det mys. Är JÄTTE taggad på imorron! Ni får veta mina planer för morgondagen liiiite senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback