La la love

Ligger i min säng med min bebis aka iphonen HAHA nörd. För er som inte visste det så är min iPhone heeeelt spräckt och bitar från skärmen har börjat lossna. Och pappa har en ny iPhone han inte ens har startat upp, så jag skulle få låna den tills vi fixat min skräm. Men asså... Jag kunde inte byta telefon! HAHA! Kändes konstigt att inte ha några sprickor! Åh nej... Jag blir fäst vid ALLT till och med iPhone sprickor... Det är fan illa! Men imorron ska jag fan göra ett nytt försök att byta. Ska till rikstan med skolan... Inte så jätte taggad direkt, heh... Men vi slutar typ 12 så då ska jag, alice oxh chrille gå till espresso house eller Waynes och mysa. Sen kanske jag stannar i stan och shoppar, eller åker hem... Men klockan sex ska jag träffa Emma och Alexandra vid kungsträdgården. Vi ska käka på T.G.I friday's och prata prata prataaa! Vet inte hur länge jag blir kvar i stan, men när jag kommer hem ska jag äta godis och kolla på någon bra ny film. MYYYS dag ju!

Fick hem ett nytt SJUKT fint iPhone skal idag också (inte den på bilden)! Beställde det för två dagar sen och den har redan kommit?! Yeey! Ni får se imorron! Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback