Nine eleven

Jag är så jävla dålig på att ta bilder under dagen! Det är därför ni inte får så mycket bilder på mig/min dag i bra kvalite... Hehö. Men imorron ska jag ta med mig hela system kameran. Eller nej för resten, ska bara ta halva! Men såklart du ska ta hela jävla kamran Hanna, du e fan efterbliven. ÅH ibland öskar jag var någon annan, för fatta hur bra jag skulle vara på att dissa mig själv? Typ som dissan jag la på mig själv ovan. Undra om jag skulle gilla mig om jag var¨någon annan? Jag tror fan att jag skulle störa mig så sjuuuuuuukt mycket på mig! Jag säger ju så jävla efterblivna, uppenbara saker. HAHA, min självkänsla är på topp som vanligt som ni ser! Jag är bäst, end of the fucking story.
 
Imorse var jag så jävla taggad på den här dagen! Engelska redovisning, zumba (älskar zumba, enda tränings sättet som är roligt), svenska hollywood fruar (kalla mig töntig jag bryr mig såhääär mycket) och massa roligheter idag ju. Men när vi sitter i cafet säger alice "Det är ju 11 september idag! Säger det dig något Hanna?". Jag började rabbla massa saker i huvudet. Att det är tisdag? Att det snart är höst? Tänkte jag. Fattade ingenting! Sen sa chrille "Remember me..?" Jag bah, jaha vad fan har en robert pattinson film med elfte september att göra? SEN fattade jag att det är nine eleven, och 11 år sen som hela world trade center grejen inträffade. Så ja... där var ju mitt glada humör slut... Men efter 10 minuter blev jag hypad igen HAHA :)
 
Nu ska jag äta puss
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback