Nu drar jag till kista

Ska till kista med alice och engla. Ska bli fett kul att träffa engla, har aldrig träffat henne. Men det känns som jag känner henne eftersom alice snackar om henne så ofta, haha! Vi käkar där, och höst shoppar också såklart! Mitt hår är A MESS som vanligt HAHA. Vad hände med dom dagarna då alla sa att mitt hår var otroligt snyggt och friskt?! Jo - jag upptäckte hur jäääääävla kul det är med blonderingsmedel. Och då menar jag inte att snorta blonderings pulvret. AJ kan inte vara så skönt... HAHA vem fan e så dum egentligen? Don't do drugs and stay in schoooool..Eller något sånt. Aja måste dra till bussen puuuuss!
 
 
I get what you get in 10 years in two days...? NJAAAA venne hahahaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback