Dålig bloggare...

Jag erkänner! Har varit en dåååååålig bloggare idag! Men jag har varit ganska upptagen idag. Typ... Har shoppat, ätit och kollat på big brother finalen - Hanna J ftw! :) Hon har inte varit min favorit, men jag gillar henne och hon förtjänar att vinna. Hon är nog den som behöver pengarna mest! Kommer bli jääte tråkigt att inte veta vad som händer i Annicas och Marcelos förhållande längre, haha. Får hitta något annat sätt att stalka dom på. Jag har alltid tyckt att bb är det tråkigaste och töntigaste som finns, men den här säsongen har jag varit ett riktigt bb fan och kollat på i princip alla avsnitt + lite 24/7 + extra klipp på bb hemsidan. Nörd varning häraaaa....

Förresten så har jag bestämt mig att ta tag i mina fula naglar nu! Eller fula och fula... Jag har faktiskt ganska fina, smala och långa naglar. Det är bara det att jag inte orkar ta hand om dom så dom blir torra och går sönder hela jävla tiden. Men igår klippte jag av dom och börjar om from skratch med myrraolja och mycket filning.




HEHE jaaaaaa..... Ni får en härlig bild ni kan garva åt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback