Sommar planer

Jaha en ny dag, en ny chans eller vad e det man säger? Idag ska jag vara inne hela dagen och ligga och dega lat som man är! Det regnar ju ute så det e skönt! Då har jag en ursäkt till att vara inne. Haha gud vad deprimerad jag låter, kul liiiiiiiiiiiiv! :)

Sommarlovet är ju snart här, wiho! Den här sommaren ska bli bäst har jag bestämt! Har skit mycket inplanerat, dock kan jag inte berätta allt eftersom en del är hemligt... Min syrra fyller 18 och då ska vi "göra en grej" som ska bli AS kul! Är jätte taggad! Hon kommer bli så jävla glad, och jag med haha. Vill verkligen berätta men ni får vet den andra agusti vad det är... ;)
Såhär ser min sommar ut i detalj haha:



13 juni - Skol avslutning, fem dagar efter alla andra typ...

15 juni - Jag och familjen åker ut till mitt landställe i Stockholms skärgård (<3) och chillar där. Jag och min syrra stannar ända fram till midsommar medans min mamma och pappa åker hem och jobbar men kommer ut dan före midsommar! Shit vad jag och syrran kommer bråka, men det löser sig... Höhö!




Lite bilder från mitt landställe och när jag vindsurfar. Dock ser ni bara halva mitt landställe. Vi har fem hus och ni ser bara två på bilderna ;)

22 juni - Midsommar... Har ingen aning vad jag ska göra, men det blir iallafall med la familia!

26 juni - Åker hem från landet, bara för att packa om väskorna och dra till Göteborg! Har faktiskt aldrig varit där, så jag krävde att jag mamma och min syrra skulle åka dit den här sommarn! Där stannar vi i fyra dagar. Gå på liseberg och... ja, vad gör man där egentligen?



4 juli - YEAH äntligen! Den fjärde juni åker jag på språkresa till England i 3 veckor. Kommer bli riktigt kul! Åker till Torquay helt ensam. Ingen av mina kompisar kan/vill följa med så jag får åka helt själv... Är inte så nervös faktisk, men jag kommer sääääkert bli! Jag åker med EF international, alltså med barn/ungdomar/whatever u wanna call it bitch från t.ex. Danmark, Norge, Tyskland, Sverige som är 14-18 år!



12 juli - Jag är fortfarande på språkresa här! Men här kommer jag åka till London med med min EF grupp. Eller ja, dom som ska gå på summeranza. Det e en fest med över 2000 pers från hela världen och will.i.am kommer vara DJ. Kul :)



24 juli - Kommer hem från språkresa... Åker direkt från arlanda ut till landet igen!

2 Augusti - Jaaaa..... Vad är det jag ska göra? Haha det är ju som sagt hemligt! En överraskning för min syster. Men det kommer hur som helst bli grymt och jag är taggad som fan. Kan ni gissa vad det är jag ska göra? ;)

4 Augusti - Har inga mer planer för sommaren efter 4 augusti... Men det betyder ju inte att den är slut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback