MIN NYA BLOOOOOOGG

Jag hatar att göra ett "hej jag heter hanna är 14 år och jag gillar bla bla bla" inlägg, så min andra inlägg får vara fyllt med frågor och svar istället, wiho jag e så smart,haha!



ÄRLIGHET

Jag har smygit ut utan lov -
Ja, badass som man är!
Jag har ljugit om var jag är för någon - Japp
Jag har en hemlighet som ingen vet - Inte någon stor, typ "jag e lesbisk" men några detaljer om mitt liv bör vara hemliga haha
Jag har struntat i ett prov - Jaaaa inte bra... Skulle prova om jag var en naturbegåvning som inte behövde träna... Det var jag inte.

Du är kär nu
- Nä
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja...
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja verkligen



När vill du bli av med din oskuld?
- Har ingen ålder haha, när man känner sig redo?
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej, inte om man inte räknar oseriösa
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - noooope
Du har haft ett förhållande som varade över två år - MEN NEJ SÄGER JAG JUUUUUU

DÅLIGA TIDER
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Varje dag krökar jag i min ensamhet
Jag kan inte svälja piller - Johoooo
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Jag vet inte... Räknas bebis tiderna?
Jag har vaknat gråtande - Näeeee
Jag har somnat gråtande - Yes man


Haha coooola vi är, jag och min kompiz

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Jag gillar dom ju inte direkt, men jag tycker det är bra att dom finns så man kan säga hejdå...
Jag har sett någon dö - Tack och looooooooooov nej
Någon nära till mig har begått självmord -  Ja


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad -  Händer ofta hahaha
Jag har sett en fallande stjärna - Ja, vackert!
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Näää... Fan vad misslyckat!
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Varje gång, annars e det ju inge kul...
Har sparkat en kille mellan benen - Jope, fick så jävla mycket skäll haha tider
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej men skulle verkligen vilja prova :)
Druckit en hel liter mjölk på en timme - På fem minuter... ÄLSKAR MJÖLK!
Jag har medverkat i en teater - Ja är värsta proffset (eller aa typ...)
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Japp cool
Du har fångat en snöflinga med tungan - Si
Jag har suttit på ett tak på natten - Ja fan vad romantiskt woho
Jag har aprillat någon - Jag glömmer ALLTID det bläää... :(
Jag har åkt taxi - ja
Jag har åkt snowboard - Ja... Det slutade med att jag inte kom upp för liften och låg och grät i ett dike så alla trodde jag var knäpp!


Fast juste... Jag är ju knäpp! Jag, min kompiz (igen höhö) och min mage flyger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback