Water

Jag har alltid älskat regn. Det är nästan mitt favorit väder... Älskar ljudet av regn. Det är det bästa ljudet jag vet. Det och vågor! Älskar vatten överhuvudtaget faktisk - förutom att dricka det. Jag har alltid varit en riktig vatten människa, alltid när jag badar är jag under vattnet och kommer bara upp till ytan för att ta luft då och då. Det är en helt annan värld under vattnet! Älskar att upptäcka den, det e så jävla vackert. Gud vaad poetiskt allt blev nu... PRO!



Idag har jag hunnit med att fixa mina naglar, städat min hylla lite, sytt klart min väska, badat bubbelbadkar, aniktsmask + hårinpackning, planera midsommar (vi kom ingen vart så det gills inte haha) ätit och - tro det eller ej - INTE KOLLAT PÅ TV! Så mycket iallafall haha... Det var ju riktigt TV väder idag. Har varit skit osocial idag för vädret e som det e. Jag skyller alltid på att ddet regnar har jag märkt! "Det regnar, jag degar i soffan". "det regnar, jag behöver inte gå ut", "det regnar, jag behöver inte plugga". Fråga inte hur jag inte måste plugga bara för att det regnar haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback