svåra idioter

Jag stör mig sjukt mycket på "djupa och svåra" människor. Människor som går runt och tror dom är inspirerande för att dom är helt omöjliga att förstå!Människor som tror att dom är bättre än oss normala människor, just för att vi är normala och tråkiga. Människor som bara pratar om meningen med livet och som är värsta känslo-explotionen! Jag vet inte om jag tappade er på vägen där, eller om ni förstår vilken typ av personer jag menar? Dom brukar ha svarta kläder och lyssna på djup och konstig house inspirerad musik. Och till dom vill jag bara säga....

DET FINNS INGEN JÄVLA FÖRUTBESTÄMD MENING MED LIVET! Det är ju upp till var och en att hitta på en egen mening. För vissa är det att resa, för andra är det sin hund. För vissa är det musik, för vissa är det att klaga på dagens ungdommar (ja, jag pratar om ER pensionärer!). Dom där djupa människorna kan sluta med att överanalysera allt och inte tänka så mycket och bara hänga med! Mycket mer roligt... och latare... men fortfarande roligt!


Tumblr_m9x4eqgvcm1r25qen_largeY_112748337_large

Trackback