2013

Hej hörrniiii!!
 
Jag ligger och kollar på någon jätte konstig film på TV11 i mitt rum... Ända anledningen till att jag kollar på den är för att Jennifer Aniston är med, HAHA. Löööövv heeeer. Filmen började för typ en timme sen, men jag har bara sett tio minuter. Jag fattar PRESIS vad dom snackar om, hänger veeerkligen med och allt. Nejmen det var inte det jag skulle prata om! Jag skulle prata om år 2013, det är ju ett tag kvar men ändå. Jag tänkte att år 2012 skulle bli bra, framför allt BÄTTRE! Ja, så vart det ju inte. Men mina små "erfarenheter" vill jag inte gå in på, haha. Jag orkar inte tänka att 2013 ska bli det bästa året i mitt liv! För det kommer ju antagligen inte bli det. Eller om jag tänker att det inte kommer det, blir det ju säkert inte det bästa året... Men det är lungt. Jag vet att jag måste:
 
1. Byta skola
2. Bli mer skolmotiverad
3. Bli mer positiv till allt
 
För att 2013 ska roooocka! Men det känns så jävla onödigt att byta skola efter halva åttan (om jag byter skola, gör jag det efter första terminen i åttan) för jag går e en liten skola som heter kunskapsskolan, och vi har ett speciellt skol system som inte någon annan skola har. Och aaaaallt man har gjort ända från sexan hänger ihop med det man gör till nian. Fattar ni? Nej såklart ni inte gör, HAHA. Men iallafall, jag ska nog inte byta skola, så då kommer inte 2013 bli bättre så jag orkar inte bygga upp förväntningar utan bara fortsätter på som jag gör! Wiho. inte. Haha. Nejmen positivt sa jag. WIHOOOOOOOOOO.
 
DOCK tror jag att mitt liv efter gymnasiumet kommer bli bäst! Eller jag vet det! Så jag e taggad på att börja gymnasiumet, som FAN. Och sluta också... HAHA!
 
Tumblr_leykot1wc61qc3d2ho1_500_large_138013027_large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback