5 seconds of summer

ÅÅÅÅÅH har typ blivit kär i ett australienskt band som heter 5 secounds of summer (5sos) dom är så braaaa och söta! Fast det är lite one direction effekten tror jag, dom gör varandra sötare om ni fattar vad jag menar? Iallafall, så tycker jag att ni ska börja gilla dom? OKEJ? bra.
 
Jag vet inte hur stora dom är i australien...? Jag hittade dom bara på youtube. Men dom verkar vara preeeetty famous over there. Dom är 16-18 år tror jaaaaag..... Min favorit är LUKE! AAAAAAAAH så söööööt. Han är den blonda och söta killen. Dom har inte så mycket egna låtar än, dom spelar mest covers på sina konserter. Tror dom kommer bli större och större, eftersom dom blev ett band 2011, så dom är väldigt nya. KOLLA PÅ DOM HÄR UNDER!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback