Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

Muffioline-all-star-rosa-borchie_large
 
Kollar på min favorit sida weheartit och önskar att jag hade/var swag. Är man swag eller har man swag?
Jag vill åka och köpa en keps. Jag ska åka och köpa en keps nu! Aa fan, från och med nu är jag swaggieeee. Ligger och kollar på nått program som heter "underbart är kort" so handlar om dvärgar. Ajj lövv dvärgar. Alla ser typ likadana ut fast med olika frisyrer och kläder, haha. Jag vill ha en dvärg vafan! HAHA. Eller asså näää jag vill ha en apa. FATTA COOLT?! Fast vad fan äter apor? Löv? Gräs? Människomat? Hundmat? Någon mat äter dom iallafall. ELLER?! Just nu lyssnar jag på robyn...? Jag som aldrig varit ett fan av henne. Aja, hon e väll helt okej. Ganska bra faktisk. Eller asså jag vet inte... Nu lyssnar jag på muther fucker istället. Faaarlig jag e. Hejdå peeps.
 
ÅÅÅÅ nu fick jag dåligt samvete. Jag driver inteeeeeee med dvärgar så att ni vet haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback