Duktig

Jag pluggar på, har gjort det i två och en halv timme. Jag har ganska mycket kvar (pluggar engelska), en uppsats om mina "framtidsdrömmar", svara på 16 frågor om amerikas och australiens skolsystem/skolor, göra en uppsats om sydafrikas skolsystem och lite andra smågrejer som går snabbt. Allt måste bli klart idag så jag måste skynda mig, men jag jobbar ju bäst under press så det är lungt. Hoppas jag... Måste lära mig massa glosor också, dom där jävla glosorna som man alltid glömmer bort, bara några få som fastnar i huvudet. Jag funderar faktisk på att ta en paus nu och äta något och få lite ny energi. Min chailatte tog slut. Och om chailatten tar slut gör energin också det!
 
MEN GUD min blogg har blivit en plugg blogg ju! Inte okej! Eller jag kanske peppar er (eller stressar rättare sagt) att plugga? När mitt plugg flow tar slut kan jag gå in i blogg arkivet och se hur duktig jag var förut, haha.
 
NU LA SIG MN KATT PÅ ALLT SKOLARBETE SÅ JAG FICK EN ANLEDNING ATT TA EN PAUS, TACK BEBIS HAHA!
Tumblr_lrse5whh0f1r1c6jgo1_r2_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback