Freag

TJOHEJ för fredag! Dock hade jag en RIKTIGT jävla dålig dag. Kom typ 3 timmar försent till skolan och var skit sur och trött så gick runt och spred dålig stämning. Så alla gick säkert och störde sig som fan på det. Nu e jag hemma och har köpt två tidningar, mitt FAVORIT bröd och godis.... E fortfarande sur och känner för att slå någon. Nån frivillig? Egentligen e det jag behöver en tjejkväll... Men alla mina tjejkompisar e antingen på klassresa, ska på resturang, ska bort, ska vara med någon annan och BLÄ! Vill ingen vara med mig liksom? HAHA ååååh det e du och jag magen, du och jag! (ni som inte vet vem Clara Henry e fattade inte vad jag mena med mag-grejen). Nu ska jag kolla på desperate house wifes och sen ska jag supa bort mina bersymmer. Eller nej det ska jag inte förresten... Att kröka helt själv=alkis varning. Hejdå era fula jävlar!

Om nån som känner mig läser detta (alla som läser min blogg känner mig HAHA faiiiil) får gärna messa eller ringa. Eller dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback