Gårdagen

MOOOOORROOOOON!!!!

Kom hem ganska sent igår, det var därför jag inte bloggade. Hursomhelst, runt klockan 5 satte jag mig på tåget till stan. När jag kom dit träffade jag Alexandra och vi satte oss på en bänk i kungsan och väntade på Emma. När Emma kom gick vi till en thai resturang, för TGI var fullt. Där var det buffé så aa det var fest. Vi hade as mysigt och åt och snackade sen gick vi runt lite och Alexandra visade sin skola (hon har presis börjat gymnasiumet) och den var huuuur jävla chill som helst. Sen gick vi runt lite i stan på kvällen och kollade på tonåringar som gömde sig för polisen i träd HAHA. Sen satte vi oss på tunnelbanan hem och då var väll klockan halv 11 kanske. Sen plockade mamma upp mig i Vällingby och vi åkte och köpte godis och när vi kom hem kollade hela familjen (minus min syrra som inte e hemma i några månader) på 2012. MYYYYYS!!!!! Bra kväll fan. Idag ska jag dra med mig Alice till kista. Chrille kommer inte heller undan WOOP WOOP IT'S DAH SOUND OF THE POLICE! Hahahaha åååååå minnen från sommaren..... YOLO WOOP WOOP!!! Nejmen nu ska sluta med massa interna saker haha. PUSS

Bilder från igår
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback