hälsar på // alice

Hej hannals läsare! HAHAHAHAHAH Hannas första blogg ville hon skulle heta hannal.blogg.se... MEN det blev aldrig så då hon blev tillsagd att det inte var något passande bloggnamn. Då döpte hon den istället till horsiehanna, jag typ avgudade det namnet back then.. Jag & Hanna var hästmänniskor på den tiden förstår ni, och i horsiehanna.blogg.se låtsades Hanna att hon var hästägare. Sanningen, vi red på ridskola hhehh men ba för vi ville vara lite coola?!
Aja, ska inte ens diskutera mina egna fd bloggar... Kan berätta nåt annat om Hanna istället... Eh, som vaaaaaad? Jo, nu vet jag;
Hanna gillar verkligen att ge bort saker
Om man typ kollar på nån tröja i Hannas garderob och ba "den hära va fin" så får hon typ en glimt i ögat och ba VILL DU HA DEN? DU KAN FÅ DEN!! JAG ANVÄNDER DEN INTE!! Och ja.. här har ni ett litet bevis från en liten sms konversation från nån timme sen:
HAHAHHAH fattar ni vilken nivå det ligger på eller?
 
Men okej, nu lite saker jag skulle framföra åt bloggägaren herself; Hon har varit på sitt landställe under helgen & därför inte kunnat blogga, inget vidare internet där ute tydligen.. Men nu är hon hemma iallafall! Sååå hon borde uppdatera inom en snar framtid tycker man ju, men man vet verkligen aldrig när det gäller Hanna och hennes bloggande haha, rätt var det är så tröttnar hon. Får hoppas hon håller i detta ett tag till!
Nu känner jag lite såhär att jag inte riktigt har något mer att skriva om. Så jag tror nog att jag tackar för mig, men enligt tradition så måste man ju länka sin egen blogg i ett gästbloggsinlägg. Sååå klickar ni här så kommer ni till världens tråkigaste blogg, aka min blogg heheh. PLZ KLICKA PÅ LÄNKEN<3333333333333
 
Ha det bra, vi hörs väl kanske någon gång, PUSS på er. 
Förresten, lite fina bilder på mig&Hannal här nedanför! Enjoy!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback