Im back from dah landställe

Sorry för sämst uppdatering har varit på mitt landställe och haft fest (läs: pluggat och tröst ätit äckligt godis)!

Men nu e jag hemma och är happy happy! Den här veckan ska bli grym har jag bestämt! Det ända planerna jag har är att äta middag på TGI i Kungsträdgården med Alexandra och Emma på fredag. Även fast jag pluggat som en dåre på landet, växer bara högen med arbete... Men jag är inte så orolig... Och DET oroar mig! Jag bryr mig ju typ inte ens att jag kommer ligga efter? Hade värsta pluggflow förra veckan, men det börjar lugna ner sig. Nu ska jag mysa ner mig i min säng och kolla på någon mysig film. Fast först ska jag duscha, puuuuuuss!

 

Mitt mysiga rum... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback