Love isn't love until you give it away

 
Tumblr_ma9e84vadj1qff43yo1_500_large
Ååå vackra människa, varför måste du plåga mig med din vackerhet (vackerhet frågetecken)
 
Hola fellas, gissa vem det är. Fortfarande sjuk... Skulle egentligen träffat lite människor idag, meeeen eftersom jag är sjuk ska jag göra det nästa helg. Ligger och kollar på supersize VS superskinny. Jag tycker det programmet blir mesigare och mesigare! Dom som är supersize blir bara smalare och smalare och dom som är superskinny är inte sjukligt smala längre. Nu handlar det mer om utseendet än hälsan känns det som... Men vad vet jag (förutom allt haha). Förresten ni vet "strong is the new skinny" som alla har börjat säga? Vad tycker ni om det? Jag har inte bestämt mig än... Kanske det är bra, för då kanske fler tjejer slutar svälta sig själva, eftersom man måste äta bra för att behålla musklerna? Fast jag vet inte... man kanske börjar överdriva och blir heeelt besatt med att träna? Neeeeeeeeeeeeej  jag orkar fan inte prata om ideal och skit nu! Ska fan sätta ihop ett helt mat inlägg med bara mat bilder och äta godis nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback