Marceloooo och grönan

E påväg hem från grönan. Var där med Tilde, Alice, Ebba och Emma. Bästa ju! Första gången jag träffade Emma, hon var supääääär skön. ÅÅÅH vet ni?!!??! Vi träffade marcelo, Annika, Lars och hanna R från big brother! Gick fram till Marcelo och bah "TJAAA ni är fan alltid på grönan haha, har ni inget liv eller" sen kom jag på att jag inte känner han... Men det känns ju som det eftersom man följt han i så många månader! Han var iallafall ganska kort och Annika var en dvärg haha. Hanna och Lars är också jätte korta! Fast jag tog bara kort med Marcelo, han var skit trevlig och glad och inte alls elak som bb har framställt han. Dööö bb dööö! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback