Men blä

Min rygg har alltid sett benig ut! Har fått det från mamma, hon har också sjukt benig rygg. Det spelar ingen roll hur tjock eller smal jag är - ryggraden finns där liksom! Och har gått ner X antal kilo sen i vintras. så det e klart ryggen har blivit benigare. Men jag orkar inte gå varken upp eller ner i vikt längre, är nöjd nu. Ska bara försöka få magrutor. HAHA WHO DAH FUUUUCK försöker jag lura. Jag kommer inte få magrutor HAHA. Nejmen beach 2013 har vissa redan börjat tjata om. Beach 2012 har ju knappt slutat än? Eller jo... Men det var inte länge sen! Jag ska inte bry mig om beach 2013 fan! Eller jo, ska väll få lite färg på kroppen och inte se ut som ett albino. Eller albinor kanske är något för mig? Känner man mig känner man till mina brun utan sol - missar... Det var inte snyggt. Men om jag ska vara ärlig så gillar jag inte lösögonfransar, fake brännor och hela det köret så mycket... Tycker naturligt är snyggare! Om man inte är kul dvs... HAHA.

Nejmen utseenet är inte allt. Det är snyggt att vara smal, det är snyggt att vara kurvig, det är snyggt att vara långt och det är snyggt att vara kort! Var glad att du lever över huvudtaget!

Min rygg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback