Nu börjas det igen

Jahapp... Back to normal då! Skola idag. Inte taggad. Haha fast brukar man vara taggad på skolan? Jag ska iallafall dra in till stan eller Vällingby efter skolan, och shoppa lite. Just nu ligger jag och kollar på TV och head and shoulders reklamen med Henke kom presis. Haha måste man inte bara älska Henke? FÖRRESTEN! Var det bara jag och Alice som kollade på första avsnittet sv Xfactor igår? Älskar att han som sjöng kenza låten uttalade hennes namn fel HAHA! Inte för att vara väääärsta besserwissern, men om man skriver en låt till sin kärlek är det ju jävligt kul om man uttalar namnet fel! (kinsa inte kenza) Nu ska jag sluta vara dryg hahaha. Nejmen jag tror att XFactor kan bli riktigt bra! Fast jag känner att juryn, som består av Andreas Carlsson, Marie sernerholt, ourop och ison, är väldigt mesig! Fast dom vill säkert inte skrämma bort alla sökande det första dom gör.

Aja, tagga skola nurå! Här får ni en halv-härlig bild på hur taggad jag (fejk smile, japp japp) hihi puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback