Oh yeah! We've got the door in the Hood!

Haha, ni som såg svenska Hollywood fruar fattar rubriken! Enligt Maria har dom "the door in
the hood", haha. Ska sova och gråta lite över att mitt hår är så slitet att det går av hela tiden! Buhuuuu, vill inte ha kort och tunt hår! Får lägga av med att färga det 24/7. HAHAAHAA det där lät ju nästan trovärdigt! Imorron ska jag till skolan. Alice och jag kommer vara dom enda åttorna i hela skolan eftersom alla andra åttor ska ha idrotts dag, och båda vi har varit sjuka så vi skippar det. Kommer nog bli en chill dag! Efter skolan ska Alice följa med mig hem och ta med hennes RIKTIGA chailatte pulver, jag har ju bara kanel i latte och säger att det är chailatte, hahaha.

En bild från i lördags när Chrille och jag gungade HAHA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback