Well then I like brazil

Tumblr_lnrrhtldgl1qc4121o1_500_large
 
Sitter i skolan och istället för att kolla sitter jag och kollar på bilder på snygga killar... MYCKET ROLIGARE! Slutar halv tre idag, jag och alice måste sitta kvar 30 minuter. Miiiiihi vad kan vi ha gjort? Haha nejmen vi kom försent igår för vi missade tåget. So that's why. Idag efter skolan har jag inga planer! Mamma vill att jag ska komma till hennes jobb... Vilket inte låter så lockande. Fast dom har en kaffe aoutomat där. Så jag kan välja att få, latte, cappicino, vanligt kaffe, varm chocklad och lite andra saker HELT gratis! Och gratis kåt som man är så låter ju det liiiiiiite bara liiiiiiiite lockande! Men jag tror inte att jag ska gå dit. Vad ska jag göra när jag druckit upp liksom? Dricka lite mer? Haha. Vi får väll se vad som händer! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback