What you want baby i got it

... What you need baby i got it!

ÅH den låten sitter KLISTRAD med nått jävla super klister på hjärnan. Och jag kan då meningar av låten?! HAHA. Just nu sitter jag och mamma och kollar på lite skolor och lite gymnasium. Vi är så jävla random, halv elva på en måndagskväll bah "nej nu tar vi och kollar på olika skolor/gymnasium till Hanna"! Jaha, haha. Behöver ju inte ens välja gymnasium än? Men idag blev jag tillsagd att byta skola av en "lärare" på min skola. Tack för den liksom... Haha, Hanna - ett hopplöst fall eller vadå? Nejmen om hon säger det vafan... Nej nu ska jag sovaaaa. Puss! Hörs LATEROOO

Förresten - vilken skulle ni välja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback